Followers

Monday 23 December 2013

Berdebar-debar!!!

Hai, Assalmualaikum..

Ingin aku kongsikan di sini ialah hati aku berdebar-debar nak menjawab exam sekejap lg..
Ade lg beberapa jam je lg utk aku duduk di dewan.. (tp smpt lg update blog kn???)
ish3.. pe nk jd ni ADNIN AAINA BINTI KAMARUL ZAMAN.  tapi ni adlh slh satu cara aku release tension. drpd asik tgk buku je, tension jgk la kn.. sbnrnye aku nk cte ni, stiap kli exm, aku pasti mengalami pnyakit ini. iaitu aku akn kerap ke tnds. takut pny psl, smpi prut pn trut sme skit. pd sejak zmn dlu lg tau.... tapi ape pn aku berjanji pd diri aku, yg aku akan buat yg terbaik pd exm ptg ni.


Usaha sudah,
Berdoa pun sudah,
Sekarang ni aku hanya mampu tawakal jelah....

Semoga ape yg aku belajar selama ni, ilmu yang aku dapat selama ni akan memudahan untuk aku menjawab exam ptg ni. insya-ALLAH.. berikanlah ketenangan utk aku menjawab exam ni Ya Allah.. AMIN!!!




Yang penat menaip,
ADNIN AAINA BT KAMARUL ZAMAN

:)





No comments:

Post a Comment